Tuesday, September 10, 2013

@ Trial SPM Pendidikan Islam Kertas 1 &2 @

9.20 - 11.00 Pendidikan Islam Kertas 2 11.40 - 1.40 Pendidikan Islam Kertas 1 Suasana dewan begitu menakjubkan, kebanyakan pelajar tekun menjawab soalan Pendidikan Islam, wajah-wajah serius sedang berfikir ditampilkan oleh anak-anak didik ku. Terbetik rasa bangga dihati ini betapa mereka begitu serius untuk menghadiahkan sebuah kejayaan buat aku. Terasa penat lelah ku selama ini berbal0i sekali apabila aku melihat situasi yang begitu. Kebanggaan aku terus terserlah apabila melihatkan puteraku sendiri begitu yakin menjawab soalan. Aku yakin akan tertunai janji anakku untuk menghadiahkan aku sesuatu yang bermakna nanti. Senyuman yang dilemparkan kepadaku menandakan keyakinan yang begitu tinggi dalam menjawab soalan yang berada di hadapannya.